Thursday

Nu har jag precis stickat klart min kära mössa som man var tvungen att sticka i slöjden.
Men jag fick VG iallafall trots att jag inte hade gjort klart den innan.
Och just som jag satte mig vid datan så kom jag att tänka på att det bara är 2 veckor kvar till sommarlovet.
Tänk vad detta året har gått snabbt. : )
Oj , det är liksom bara ett ´år kvar och sen börjar jag på gymnasiet.
Det är sorgligt, kommer att sakna alla människor på skolan : (
Och speciellt alla mina goa klass kamrater .. ::(

Jaja , imorgon är det iallafall fredag och då blir det partaj !!
Det ska bli riktigt skojj att träffa girlsen och snacka och ha trevligt.
Men innan det så ska jag på student hos min kära syssling .
Vad kan man egentligen köpa till en kille som går ut gymnasiet?
Det är sååå svårt att komma på något bra . : /
Men pengar är nog det absolut bästa kanske , fast det är så tråkigt :/
Men jag kommer säkert på något, om inte ni kan ge mig något bra förslag?

See you : )

image18


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0