Stora bloggare.

Det finns nog miljontals tjejer och inte bara jag som vill blir stora bloggare.
Som har runt 30 000 besökare om dagen. Alla skriver om samma saker .
Men det är bara fåtal som får sin blogg riktigt känd .
Det finns massa kända blogg namn och det är t.ex. Kendra och Blondinbella.
Dom flesta populära blóggarna handlar om mode och kläder.
Och precis det är den dröm alla tjejer vill, just om kläder .
Alla älskar kläder och kändisar. Så min blogg ska jag försöka göra annolunda :D
Hoppas ni läser den ofta. För då kan min dröm gå i uppfyllelse :)
Ge mig gärna kommentarer om mitt skrivande. 

Snälla , hissa eller dissa ! : )
 

image13

Kommentarer
Postat av: Linus

Jag kan i alla fall säga så mycket som så, att detta inlägg liknade EXAKT vilken annan blogg som helst.

2008-05-27 @ 22:05:17
URL: http://omlinus.blogg.se
Postat av: Katta

Hejsan!
Sugen på en ny design till din blogg?
Kika in hos mig, eller så kanske du fastnar för något annat ;)

Hoppas du haft en toppen dag :)

2008-05-27 @ 22:07:27
URL: http://fakkors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0