plugga hela natten plugga hela dan.

Nu sitter jag här och pluggar matte.
och som vanligt så fattar jag ingenting ...
USCH asså ! Geometri är inte direkt en dans på rosor ,
men man måste ju fatta det . annars kommer jag aldrig klara av
vidare matten :/. Men jag ska kääääämpa.
För jag tänker få bra i mitt slutbetyg denna terminen.

Idag är det först Gossip girl , som jag inte har sett sen första
avsnittet som var i sverige . För tiderna passade inte ..
Men nu ska jag banne mig se alla , för det verkar så himla spännande.
Nu är det bara 10 min  kvar :) Sen efter det blir det desperate housewives ..
Det är verkligen ett av de bästa pogrammen i världs historien .
Varje gång så blir det så spännande så man bara skriker av spänning.
Fast det slutar alltid så olägligt så man knappt kan bärga sig till nästa vecka.
Fast min kompis har ju förstört hela min säsong :/
Men det är ändå skiiiit spännande . :'D
Nu hinner jag inte skriva så mycket mer.

plugga på hej och håå !
// Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0