Listor ! ;)

image5
Sommar värmen:
Idag är det 26 maj och alltså bara 6 dagar kvar till juni månad. 
Det märks inte bara i almernackan utan också ute.
Under de senaste dagarna så har det varit riktigt gött sommarväder . Runt ca. 17-18 grader.
Snart är det på med bikinin och sticka ner till havet och bada.

Björn Gustafsson på besök:
Denna charmige man , som beter sig som en liten pojke.
Han gör en glad i hela kroppen , speciellt när han var med i melodifestivalen.
Jag tror att jag aldrig har skrattat så mycket åt en låt eller en dikt någon gång.
Och han är verkligen SJUUUUUKT Söt .<3333
En gladnyhet för alla göteborgare... HAN KOMMER TILL STORAN UNDER HÖSTEN!! :)
Detta är en händelse som alla göteborgare måste se. de kostar ca. 290 kr !
HEEELT VÄRT !!
image7

image8
18:onde plats:
Det var nog inte bara jag som blev chockad i lördags!
Hur kan hon komma på 18:onde plats ?
Jag blev faktiskt lite sur , man kanske borde sluta titta på det.
För Charlotte hade en av de 5 bästa låtarna .
Charlotte gjorde iallafall ett kanon framträdande.
GOOOOOOO CHARLOOOOTTTEEE!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0