idag och igår : )

Jag kom nyss hem från stranden. Har bränt mig lite på axlarna , som alltid .
Badade för andra gången iår. Det var allt lite kallt , men det var ändå skönt.
Ska snart städa mitt rum , för imorgon blir det kalas för syrran.

Igår var det jätte trevligt. Först var jag på min sysslings student.
Det var jätte varmt och skönt väder, men det var kaos på skolgården.
Det var ca.600 som tog studenten samtidigt.
Sen åkte vi hem till dom , GUUD ! DE BOR I MITT DRÖMHUS !
Åh , det e såååååååå sjuuuukt fint : )
Sen vid 8 så åkte jag på partajet jag skulle på : )
Det var även det svin kul.
Först så öppnade hon presenten.
Hon fick ett sånt läppbalsam från raglady.
Tror det heter rosebud , och gissa vad som händer? :O
Dom har gett oss ett test :O
oenfildsjanfdsilfnla arg blir man på sånt.
Men iaf, sen vid halv tolv så badade vi i hennes pool.
Och det var kuuligt, men kanske lite kallt .
Sen åkte jag hem :)

See you .

image19

Me and Sofia : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0