Hemma igen :)

Nu är jag hemma igen efter en fullspäckad dag.
Först var det skola och vi hade matte prov på Ea.
Det gick la sådär :/ Men jag hoppas på vg iaf :) hihih .
Sen efter skolan så sprang jag hem och lämnade min skolväska.: )
Så tog jag spårvagnen till Torget för jag skulle träffa bästaste Sofia.
Först käkade vi lite på  Donken , och det var gottigt.
Sen gick vi och kikade lite i affärer. För vi ska ha en present till Fredag.
För då blir det pool partaj , riktigt skojj att träffa girlsen igen.

Vi köpte iaf ett rosebud balsam för läpparna , ett linne från HM
och sedan ett fint hjärt halsband från glitter .
I hope it´s going to make her happy ..
Sen så tog jag och min kära syster bussen in till stan.
Så kom Mamma och mötte oss utanför gothia.
Så åkte vi upp till Heaven 23 och käkade.
Vi åt varsin räkmacka och sen så tog jag och min sis efterrätt.
Det var mycket god mat , Förresten GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN SYRRAN!

Nu sitter jag och laddar in bilderna från idag.
Har massa underbara bilder från skolan idag.
Det kommer en fin bild under här sen :):)

Min dag är väldigt händelserik, fick även reda på att jag ska få
MVG i spanska :) *Happy*

Bilder kommer under här :)

image15


image16


Dagens klädsel : )
1. Syrrans mycket fina pannband ( VILL HA DET)
2. Tjocktröja kort armad ( Från Zara)
3. Randigt Lacoste Linne
4. Korta tunna mjukisbyxor (från Zara)
5. Vita skor med remm ( från freeport)

image17
Moi ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0