27 Maj 2008 ;)

Nu har jag precis kommit hem från skolan .
Första lektionen var i min smak om man vill säga så.
Nämligen musik , vi fick en låt och så skulle man
måla den på tavlan. Jag gissade rätt några gånger.
En låt var t.ex. Kebabpizza haha xD
Men vårat lag förlorade tyvärr :(
Men ni är säkert inte intresserade över hela min skoldag .
haha , men direkt efter detta inlägget så ska det bli
3 timmars intensiv matte pluggning. Hoppas på VG nu ! :)
Har nämligen årskurs prov imorgon.
Idag blir det ingen träning. Höften måste få läka.

Vet någon var man kan köpa snygga avslutnings klänningar?
De får kosta högst 600 kronor , för har inte mycket pengar just nu.

image10
  1. [  ] Ha matteprov
  2. [  ] På studentfest
  3. [  ] Kanske ha grill/tjejkväll med girlsen.
  4. [  ] Köpa Skolavslutningsklänning
  5. [  ] Beställa biljetter till Björn gustafsson(kanske)
  6. [  ] Sticka klart min mössa , som jag har hållt på med i 25 år på slöjden.
  7. [  ] Flirta lite extra med "the boy" ; )

Förresten igår !! SVERIGE ´VANN ÖVER SLOVENIEN!
Tackar Linderoth , förresten henke var helt grymm för första matchen i den gula tröjan på länge :)

See you // Fanny ;)

image11


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0