Midsommar !

Nu sitter jag här i min klänning och väntar på att vi ska äta
midsommar lunch , samma gamla svenska vis .
Men Sill , potatis , köttbullar och lax m.m
Jag älskar verkligen midsommar .
Det finns tre skäl till det :
- Man får ha fina kläder på sig .
- Man får umgås med nära och kära .
- Och får skämma bort sig hur mycket man vill när man dansar runt stången. 
Och vanligtvis så gör iallafall jag, alltid bort mig när jag dansar.
Sen bär det la av till Nääs slott och tittar på firandet.
Men hellre skulle jag viljat åka till Tjolaholm.
Men jag får ju aldrig som jag vill , men enligt
mina mycket envisa föräldrar så får jag alltid som jag vill.
Men jag får la stå ut med  det .

Även idag kommer barnbidraget.
och jag säger bara det , SHOPPING SHOPPING !
Har hittat en sjukt söt klänning :)
Men jag har inte haft några pengar så då har det
inte varit så lätt att köpa den .. Men snart kommer den
få en fin inflyttningsfest i min garderob :)
haha jag kanske låter lite rolig , men jag älskar nya kläder :):)
Och jag vet att jag inte är speciellt ensam om det .. haha xD

Oj nu avbröt jag skrivandet lite , men det var för min envisa mamma,
precis gjorde klart min krans , den blev mycket mycket fin
om jag får säga så :) De skulle egentligen köpa en men
det fanns inga kvar i någon av alla blomsteraffärer de har varit i .

Jaja , nu ska jag väl fixa lite i mitt rum..
See you ..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0