:D

Nu är jag hemma efter en hel dag på Liseberg.
Vi var där med hela familjen och det var ju jätte mysigt.
Jag vann även en stjärnvinst , kexchoklad.
Muums det är nog ett av de godaste godisarna jag vet :)
Vi vann även en Dvd , den heter Trångt i kistan.
Den är bra , har nämligen sett den innan .

Tittar just nu på fotboll mellan Italien-Frankrike.
Just nu står det 1-0 till italien efter ett straff mål .
I den 25 minuten , och sen kom även ett mål
i ca. den 60 minuten :)

Jag kan inte bärga mig , imon spelar sverige mot ryssland.
De måste ju vinna för att gå vidare. Så då stannar nog hela sverige upp
för att se Lagerbäck och Co  gå vidare.
Det skulle sitta fint om Henke gör ett mål och även Zlatan.
Lääängtat ::D::D

See you :D

k


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0