.

Fick nyss en kommentar av en som själv har
en blogg , som dessutom är både snygg och trevlig att läsa :)
Jag vill tacka för dom fina orden du sa :)
För det värmde denna dag som jag mår ganska dåligt :/
Såå túsen tack , din blogg är super :)


Aja om 1 timme och 45 minuter så börjar matchen
mellan Holland och Ryssland :)
Nu hejar jag på Holland , för de är värda det :)
Men hela grejen hejade jag såklart på Sverige :D
GOO SWEDEN!
Men nu när de är ute så hejar jag på
Tyskland , HEEEJA TYSKLAND!
haha jag känner att detta blogg inlägget är väldigt
flummigt haha xD men jag bjuder på mig själv
och allt tråkigt xD haha , okej.

Igår såg jag att det hade varit inne 6 st på min  blogg :)
Men nu har det varit inne hela 160 st  så jag är
ganska chockad vid det här laget :)
Men jag är såklart as glad :)
Så tack alla som kommenterar och även
läser min finna blogg :)

/ F

Sooommarn kom tillbaka till Göteborg :(


Kommentarer
Postat av: Frida

Svar : ha ha ! jag vet väl inte om söt är rätta ordet.. men tack :D haha



och tack detsamma.

2008-06-21 @ 19:17:07
URL: http://neatoc.blogg.se/
Postat av: Emma

jaa eller hur. det är roligast när andra tycker bloggen är kul att läsa :) man behöver höra det ibland. lycka till !

2008-06-21 @ 19:18:30
URL: http://blemma.blogg.se/
Postat av: Tezzie

Tackar så mycket din e å fin och skita läcker telefon har du kollat på en likadan L Hoppas att du får en jätte bra helg Kram

2008-06-21 @ 19:40:16
URL: http://tezzies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0